Spokojenost zákazníků vybrané firmy – Pšádová Pšádová
Pšádová Pšádová
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
The Customer Satisfaction of A Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníka a návrhy opatření ke zvýšení úrovně ve firmě Bačkůrka v České Lípě. V první části, tedy teoretické části jsou posouzeny teoretické pojmy a metody formou literární rešerše odborných publikací. V praktické části jsou použity metody analýzy a syntézy, podstatnou částí je realizace primárního výzkumu metodou dotazníkového šetření.Abstract:
The aim of the Bachelor Thesis is to analyse customer satisfaction and proposals for measures to increase the level in the company. In the first part, the theoretical part, we have assessed theoretical concepts and methods by a literature research of professional publications. In the practical part, we have used methods of the analysis and synthesis. An essential part is the implementation of the primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wkzwg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Škorňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Discourse Analysis of smartphone TV advertisements: From the introduction of an iPhone to the present day
Lukáš Opavský -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Vliv spokojenosti zákazníka na kvalitu produktu podniku
Petra Šmidová