Strategická analýza konkrétního podniku – Bc. Jakub Matoušek
Bc. Jakub Matoušek
Bachelor's thesis
Strategická analýza konkrétního podniku
Strategic analysis of the particular company
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Strategická analýza konkrétního podniku“ je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a s pomocí SWOT analýzy navrhnout strategii pro jeho další rozvoj. V teoretické části popíši vybrané metody strategické analýzy, včetně finanční analýzy a SWOT analýzy. V praktické části budou aplikovány teoretické poznatky a metody na podnik D-sport. Na základě jejich výsledků budou …viacAbstract:
The main aim of this bachelor thesis „Strategic analysis of the particular company“ is to analyse external and internal environment of particular company and based on SWOT analysis propose strategy for its future development. In the theoretical part chosen methods of strategic analysis will be described, together with financial and SWOT analysis. In the practical part these methods will be applied …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t3utn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova