Bc. Milan Vítek Kulikowski

Diplomová práce

Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.

Cultural and social marketing environment of Japan
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí Japonska pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení Japonska z hlediska dalších složek vnějšího prostředí a obchodních aktivit. Jádrem praktické části je analýza kulturního prostředí dané země …více
Abstract:
This thesis aims to explain and evaluate cultural and social marketing environment of Japan in order to be potential guide for business trying to enter this foreign market. The theoretical part is focused on different part of international marketing environment. It follows the introduction of Japan as country from the marketing point of view. The main practical part focuses on main differences between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/qjr9x/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné