Bc. Milan Vítek Kulikowski

Master's thesis

Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.

Cultural and social marketing environment of Japan
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí Japonska pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního marketingového prostředí. Poté následuje představení Japonska z hlediska dalších složek vnějšího prostředí a obchodních aktivit. Jádrem praktické části je analýza kulturního prostředí dané země …more
Abstract:
This thesis aims to explain and evaluate cultural and social marketing environment of Japan in order to be potential guide for business trying to enter this foreign market. The theoretical part is focused on different part of international marketing environment. It follows the introduction of Japan as country from the marketing point of view. The main practical part focuses on main differences between …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné