Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Marcela Cupáková
Bc. Marcela Cupáková
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti AHOLD Czech Republic a.s. – hypermarket Albert v Příbrami. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na charakteristiku maloobchodu, strategického řízení a marketingové situační analýzy. V aplikační části je představena společnost AHOLD Czech Republic a.s. a její pobočka hypermarketu Albert v Příbrami. Následně jsou provedeny …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the external and internal environment of the company AHOLD Czech Republic a.s. – Albert hypermarket in Příbram. The theoretical part of the thesisis focused on the characteristics of retail, strategic management and marketing situation analysis. In the practical part the company AHOLD Czech Republic a.s. and its branch hypermarket in Příbram. Subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/r8e0h/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Josef Medek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CUPÁKOVÁ, Marcela. \textit{Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/m2bxpw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková