Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Marcela Cupáková
Bc. Marcela Cupáková
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situation analysis of the selected retail chain
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti AHOLD Czech Republic a.s. – hypermarket Albert v Příbrami. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na charakteristiku maloobchodu, strategického řízení a marketingové situační analýzy. V aplikační části je představena společnost AHOLD Czech Republic a.s. a její pobočka hypermarketu Albert v Příbrami. Následně jsou provedeny …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the external and internal environment of the company AHOLD Czech Republic a.s. – Albert hypermarket in Příbram. The theoretical part of the thesisis focused on the characteristics of retail, strategic management and marketing situation analysis. In the practical part the company AHOLD Czech Republic a.s. and its branch hypermarket in Příbram. Subsequently …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/r8e0h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková