Vojtěch Khodl
Bachelor's thesis
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Buzz marketing and its use in practice
Abstract:
Cílem této práce je představit hlavní rysy moderního marketingového přístupu zvaného buzz marketing, identifikovat možnosti i úskalí jeho využití a zjistit, v jaké míře je tento přístup znám a využíván v České Republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V té první se věnuji obecnému úvodu do problematiky moderních marketingových kampaní a vysvětlení některých důležitých pojmů. Druhá …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to present buzz marketing as a modern marketing approach, to identify its potential and possilble problems with its implementation. It also examines the popularity and the spread of use of buzz marketing in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the first section I focus on the general introduction of the topic of modern …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27120
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27120
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový přístup k vybraným generacím
Lukáš Mesároš -
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Hana Pavlíčková -
Značka zaměstnavatele: marketingový přístup k HR
Lucie Červinková -
Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
David Černohorský -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Marie Komárková -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar