Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce – Oto Petr
Oto Petr
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce
Customer Satisfaction Measurement with Retailer Chain
Anotace:
Za téma mé práce jsem si zvolil měření spokojenosti maloobchodního řetězce. Pro výzkum jsem si vybral hypermarket Globus Olomouc. Cílem bylo posoudit, jak jsou zákazníci tohoto maloobchodu spokojeni s jeho prodávanými výrobky a poskytovanými službami. K získání potřebných informací jsem provedl marketingový výzkum, v rámci kterého respondenti odpovídali na otázky k danému tématu. Po vyhodnocení výzkumu …víceAbstract:
The aim of my thesis is to focus on the Customer Satisfaction Measurement with Retailer Chain. For research, I have chosen Globus hypermarket Olomouc. The aim was to assess how customers are satisfied with its products and provided services. I have chosen marketing research, in which respondents answered questions on the subject as the way to gain relevant data. Following the evaluation of research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/73069
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Martina Steinová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer experience v bankovním prostředí
Anna Michálková