Oto Petr

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků obchodního řetězce

Customer Satisfaction Measurement with Retailer Chain
Anotace:
Za téma mé práce jsem si zvolil měření spokojenosti maloobchodního řetězce. Pro výzkum jsem si vybral hypermarket Globus Olomouc. Cílem bylo posoudit, jak jsou zákazníci tohoto maloobchodu spokojeni s jeho prodávanými výrobky a poskytovanými službami. K získání potřebných informací jsem provedl marketingový výzkum, v rámci kterého respondenti odpovídali na otázky k danému tématu. Po vyhodnocení výzkumu …více
Abstract:
The aim of my thesis is to focus on the Customer Satisfaction Measurement with Retailer Chain. For research, I have chosen Globus hypermarket Olomouc. The aim was to assess how customers are satisfied with its products and provided services. I have chosen marketing research, in which respondents answered questions on the subject as the way to gain relevant data. Following the evaluation of research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Martina Steinová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma