Veronika Chapaeva

Bakalářská práce

Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market

Marketingová strategie společnosti VER ARI s.r.o. pro stavební trh
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj a zdůvodnění marketingových strategií pro společnost VER ARI s.r.o. na českém trhu rezidenční výstavby. Poskytuje úvod do pozadí a činnosti společnosti, s důrazem na význam segmentace trhu a cílení pro obchodní růst. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: první část se zaměřuje na teoretické koncepty týkající se segmentace trhu a cílových strategií, druhá …více
Abstract:
The thesis focuses on developing and justifying marketing strategies for VER ARI s.r.o. in the Czech residential construction market. It provides an introduction to the company's background and operations, emphasizing the importance of market segmentation and targeting for business growth. The thesis is divided into three main sections: the first section outlines theoretical concepts related to market …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Viktorie valdová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94503