Analýza mediální komunikace a prezentace krajských úřadů Kralovehradeckého a Pardubického kraje – Martin Němec
Martin Němec
Diplomová práce
Analýza mediální komunikace a prezentace krajských úřadů Kralovehradeckého a Pardubického kraje
Analysis medial communication and presentation regional authority of Hradec Králové region and Pardubice region.
Anotace:
Předmětem diplomové práce byla analýza mediální komunikace a prezentace krajských úřadů Královéhradeckého a Pardubického kraje. První část práce se zabývá vymezením oboru komunikace a prezentace na úrovni Public relations a byla zpracována z dostupné literatury. Hlavní důraz je kladen na vymezení termínů a odlišení konceptů komunikace ve státním a soukromém sektoru. V praktické části byly analyzovány …víceAbstract:
The main subject of this thesis was an analysis of media communication and also presentation of regional offices in the territory of Královéhradecký and Pardubický region. The first part is dealing with the communication and presentation defination on the level of Public relations and it was prepared on the basis of available literature. The major emphasis is placed on the terms demarcation and it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Zilvar, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEC, Martin. \textit{Analýza mediální komunikace a prezentace krajských úřadů Kralovehradeckého a Pardubického kraje}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/m7g1zo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj nav.- Hradec
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva