Bc. Renáta Petrovková

Bachelor's thesis

Propagace jako nástroj zvýšení prodeje firmy FERERO

Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem „Propagace jako nástroj zvýšení prodeje firmy Ferrero“. Největší důraz je kladen na komunikační mix, kde jsou popsány jeho složky a následně je rozebrána podpora prodeje. Práce je zaměřena na čokoládové pralinky a řeší návrhy propagace, která bude působit na zákazníky. Pomocí dotazníkového šetření jsou v aplikační části zpracované údaje současného vnímání značky Ferrero …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with “Promotion as an instrument of sales promotion company Ferrero”. The greatest emphasis is placed on the communication mix, which describes its components and then analyzes the sale support. The work is focused on chocolate truffles and promotion work on proposals that will affect customers. Using the questionnaire in the application of the processed data of the current …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 2. 2011
  • Vedúci: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Aleš Peterka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích