Karina Alakhverdova
Master's thesis
Instagram jako nástroj marketingu
Instagram as a Marketing Tool
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o marketingových nástrojích Instagramu. Cílem této práce je zjistit, které aspekty různých formátů instagramové reklamy ji činí pro uživatele atraktivní. První část práce popisuje marketingové nástroje Instagramu a také na základě předchozích výzkumů popisuje problematické body uživatelů při interakci s touto sociální sítí. K naplnění cílů byl proveden kvalitativní výzkum …moreAbstract:
This diploma thesis discusses the marketing tools of Instagram. The aim of this work is to find out which aspects of different formats of Instagram advertising make it attractive to the user. The first part of the work describes the marketing tools of Instagram, and also, based on previous research, describes the problematic points of users when interacting with this social network. To meet the objectives …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zkzco/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová