Využití canisterapie v zoologické části přírodovědy v dětském domově – Jana PALONCY
Jana PALONCY
Diplomová práce
Využití canisterapie v zoologické části přírodovědy v dětském domově
The usage of canisterapy in the zoology as a part of science in the creche
Anotace:
Teoretická část diplomové práce podává nástin o obecném pojetí canisterapie jako vědního oboru. Seznámíme se stručně s historií a metodami práce terapie a efekty přítomnosti zvířete. Přiblížíme si důležité podstaty týkající se účastníků canisterapeutického procesu ? výběr a výcvik psa a požadavky kladené na psovoda. Další zmiňovanou oblastí teorie je problematika canisterapie v zoologické části přírodovědy …víceAbstract:
The theoretical part of my work is about common conception of canistherapy as a branch of science. We familiarize us with its history, working methods and effects of the presence of animal. We also familiarize us with the important principles which are related with all canistherapical process ? the dog selection and his training and also demands which are reguired from the dog handler. In the next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009
Zveřejnit od: 8. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALONCY, Jana. Využití canisterapie v zoologické části přírodovědy v dětském domově. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová