Aisha Yerniyazova

Bachelor's thesis

Instagram as a marketing tool

Instagram as a marketing tool
Abstract:
Tato bakalářská práce bude věnována fenoménu Instagram jako marketingového nástroje. Teoretická část popisuje význam sociálních médií a roli různých sociálních platforem, jejich vývoj a jejich význam v digitálním marketingu. Také se hluboce zaměřím na Instagram marketing, jeho nástroje, strategie a jak se Instagram stal jednou z nejsilnějších platforem pro obchodníky se sociálními médii. Dále v teoretické …more
Abstract:
This bachelor thesis will be devoted to the phenomenon of Instagram as a marketing tool. The theoretical part will describe the meaning of Social media and the role of different social platforms, their development, and their importance in digital marketing. Also, I will deeply focus on Instagram marketing, its tools, strategies, and how Instagram became one of the strongest platforms for social media …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní