Aisha Yerniyazova
Bachelor's thesis
Instagram as a marketing tool
Instagram as a marketing tool
Abstract:
Tato bakalářská práce bude věnována fenoménu Instagram jako marketingového nástroje. Teoretická část popisuje význam sociálních médií a roli různých sociálních platforem, jejich vývoj a jejich význam v digitálním marketingu. Také se hluboce zaměřím na Instagram marketing, jeho nástroje, strategie a jak se Instagram stal jednou z nejsilnějších platforem pro obchodníky se sociálními médii. Dále v teoretické …moreAbstract:
This bachelor thesis will be devoted to the phenomenon of Instagram as a marketing tool. The theoretical part will describe the meaning of Social media and the role of different social platforms, their development, and their importance in digital marketing. Also, I will deeply focus on Instagram marketing, its tools, strategies, and how Instagram became one of the strongest platforms for social media …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q716b/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ -
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková