Návrh online marketingové kampaně pro firmu jakmy s.r.o. s využitím moderních sociálních médií – Bc. Tomáš Zabloudil
Bc. Tomáš Zabloudil
Diplomová práce
Návrh online marketingové kampaně pro firmu jakmy s.r.o. s využitím moderních sociálních médií
Online Marketing Campaign Plan for the company jakmy s.r.o. along with the use of Up-to-Date Social Media
Anotace:
Tématem diplomové práce je návrh online marketingové kampaně pro firmu jakmy s.r.o. s využitím moderních sociálních médií. První část práce předkládá teoretický základ zkoumané problematiky, uvádí nové trendy v online marketingu, představuje sociální média. Praktická část je zaměřena na firmu jakmy s.r.o., která provozuje internetový obchod HonzikuvHrad.cz. Ten je předmětem analýzy současného stavu …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the online marketing campaign plan for the company jakmy s.r.o. along with the use of Up-To-Date Social Media. The first section presents the theoretical basis of the of the examined subject matter, presents new trends in online marketing, introducing social media. The practical section is focused on the company jakmy s.r.o., which operates e-shop HonzikuvHrad.cz …víceKlíčová slova
Internet internetový obchod internetový marketing sociální média sociální sítě online marketingová kampaň seo optimalizace pro vyhledávače obsahový marketing obsahová strategie pinterest facebook e-shop online marketing social media social networks online marketing campaign search engine optimization content marketing content strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fw0di/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Využití velkých jazykových modelů pro optimalizaci pro vyhledávače
Vojtěch Kochta -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Využití datové vědy a umělé inteligence v oblasti optimalizace pro vyhledávače
Lukáš Kostka -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková