Kateřina Pechová

Bakalářská práce

Pedagogická intervence u žáků s narušenou komunikační schopností v prvním ročníku základní školy

Pedagogical Intervention in Pupils with Impaired Communication Abilities at Primary School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývala možnostmi práce s žáky s narušenou komunikační schopností (NKS) v prvním ročníku základní školy. K uvedenému cíli se vztahovaly dvě průzkumné otázky: Jaké metody, principy a formy logopedické péče nejčastěji používají pedagogové při intervencích u žáků s NKS v prvním ročníku běžné základní školy? Považují pedagogové zařazení žáka s NKS do konkrétního stupně podpůrných opatření …více
Abstract:
The bachelor's thesis looked at the possibilities of working with pupils with impaired communication skills in their first year of primary school. Two exploratory questions related to this objective: Which methods, principles and forms of logopedic care are most commonly used by teachers when intervening with students with impaired communication skills in their first year of mainstream primary school …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Barbora Hodíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pechová, Kateřina. Pedagogická intervence u žáků s narušenou komunikační schopností v prvním ročníku základní školy. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technická univerzita v Liberci

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele