Návrh komunikační strategie Českého olympijského domu v Rio de Janeiro – Eva Zamrzlová
Eva Zamrzlová
Master's thesis
Návrh komunikační strategie Českého olympijského domu v Rio de Janeiro
Communication strategy of the Czech Olympic House in Rio de Janeiro
Abstract:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Českého olympijského domu na XXXI. letních olympijských hrách v Rio de Janeiro, které se uskuteční v roce 2016. Východiskem pro zpracování strategie je velice úspěšný olympijský dům v Londýně, na jehož základě je provedena nutná diverzifikace pro projekt Českého olympijského domu v Brazílii. Zohledněny jsou především rozdíly v jednotlivých destinacích …moreAbstract:
The Master Thesis deals with the communication strategy of the Czech Olympic House in Rio de Janeiro during the XXXI. summer olympic games that will take place in 2016. The succesful Czech Olympic House in London is considered to be a groundwork for this strategy. There is a need to diversify, especialy because of the different characteristics of both destinations. The aim of this thesis is to find …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39530
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2014
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková