Identifikace a vyhodnocení příležitostí a hrozeb strategického záměru společnosti KSK Bono s. r. o. – Kristýna Kaprálová
Kristýna Kaprálová
Bakalářská práce
Identifikace a vyhodnocení příležitostí a hrozeb strategického záměru společnosti KSK Bono s. r. o.
Identification and evaluation of opportinities and threats in strategical intention of KSK BONO s. r. o. company
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje identifikaci příležitostí a hrozeb strategického záměru společnosti KSK BONO s.r.o. v nadcházejících třech letech. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoreticko – metodologickou a praktickou. V teoreticko – metodologické části jsou definovány pojmy jako strategická analýza, analýza okolí a metody, které slouží k rozpoznání těchto příležitostí a ohrožení. Praktická část …víceAbstract:
This Bachelor thesis is dedicated to identification of opportunities and threats in strategic intention of KSK BONO s.r.o. company during next three years. This thesis is divided into main two parts, theoretically - methodological and practical. In the theoretically - methodological part are define terms such as strategic analysis, analysis of surrounding and methods, which recognise opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Jindřich Špička
- Oponent: Petr Boukal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77121
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
Competitive Intelligence reporting ways of shaping Top Management’s strategic decision
Victoria Avon -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Vyhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí u zvolené firmy s určením hlavního strategického cíle
Soňa Krivdová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman