Analýza vnímání webových stránek časopisu – Petra Smolková
Petra Smolková
Bakalářská práce
Analýza vnímání webových stránek časopisu
Analysis of Customer Perception for Journal Website
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak návštěvníci vnímají webové stránky časopisu Sokolská 33. V první části je popsána charakteristika časopisu Sokolská 33. Práce se také věnuje teoretickým aspektům internetového marketingu, webdesignu a vnímání. Další část tvoří výzkum, který probíhal metodou písemného dotazování. Cílovým segmentem byli studenti Ekonomické fakulty. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak webové stránky …víceAbstract:
The aim of the work is to find out, how visitors perceive the website of the magazine "Sokolská 33". The first part is the description of the journal "Sokolská 33". The work also deals with theoretical aspects of Internet marketing, webdesign and perception. Another part includes a research, which was conducted by using a questionares. Target segment were students of Faculty of Economics. The survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2010
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Eva Chlebišová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout