Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Bc. Ivo Bilan
Bc. Ivo Bilan
Bachelor's thesis
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
New Marketing Trends as a Tool to Increase Business Competitiveness
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku“ je identifikovat nové trendy v marketingu a navrhnout jejich využití u vybraných společností. Pozornost je zaměřena na vývoj v oblasti strategických přístupů, internetového marketingu a marketingové komunikace. Z uvedených trendů se poté vychází při návrhu marketingových aktivit u vybraných společností …moreAbstract:
The goal of my bachelor's thesis called "New marketing trends as a tool to increase business competitiveness" is to identify new trends in the marketing area and propose their usage for selected companies. The emphasis is being put on a development of strategic approaches, internet marketing and the marketing communication. I am using the mentioned trends as a proposal of marketing activities related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/brp69/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2013
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Mgr. Eva Krumpholcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BILAN, Ivo. \textit{Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2013. Available from: https://theses.cz/id/mdqtmg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna