Bc. Petr Propper

Bakalářská práce

Firemní marketing a informační technologie

Business marketing and information technology
Anotace:
Tématem této práce je internetový marketing a jeho možnosti použití. V úvodní části této práce budou popsány možnosti internetového marketingu. A následně bude po představení firmy následovat zhodnocení jejích činností na poli internetového marketingu a při nalezení slabých stránek bude navrženo řešení.
Abstract:
Topic of this theses is internet marketing and means of its use. Introduction will contain means of using internet marketing. It will be followed by introducing an existing company, and evaluating its activity in the field of internet marketing. In case of findingany weaknesses an adequate solution will be proposed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Renáta Máchová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Propper, Petr. Firemní marketing a informační technologie. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků