Bc. Zuzana EIGLOVÁ

Diplomová práce

Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM

Project of optimalization of marketing processes in S.O.K. stavebni, s.r.o. using CRM elements integration
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na péči o zákazníky ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. V teoretické části jsou rozebrány marketingové procesy, zejména týkající se komunikace se zákazníkem, a možnosti využití Customer Relationship Managementu {--} CRM v této ko-munikaci. V analytické části je provedena SWOT analýza, analýza konkurence a analýza vnitřní a vnější komunikace firmy. V projektu je navržen …více
Abstract:
The topic of this thesis is customer care in S.O.K. stavebni, s.r.o. company. The theoretical section includes analysis of marketing processes, especially those related to the communi-cation with customers, and the possibilities of CRM implementation in this communica-tion. The analytic section comprises SWOT analysis, analysis of competition and analysis of internal and external communication of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6044

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

EIGLOVÁ, Zuzana. Projekt optimalizace marketingových procesů ve společnosti S.O.K. stavební, s.r.o. s využitím prvků CRM. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing