Vnímání metody flipped classroom vysokoškolskými studenty – Bc. Lenka Uchytilová
Bc. Lenka Uchytilová
Bachelor's thesis
Vnímání metody flipped classroom vysokoškolskými studenty
Perceptions of the flipped classroom method by university students
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním metody flipped classroom vysokoškolskými studenty. V teoretické čísti je vysvětlen pojem flipped classroom, jeho základní pilíře, a také vnímání této metody studenty. Kvalitativní výzkum byl proveden rozhovory se čtyřmi studenty vybraného kurzu, rozhovory byly provedeny s každým respondentem na začátku a na konci kurzu. Cílem bylo tedy zjistit, jak vysokoškolští …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the perception of the flipped classroom method by university students. In the theoretical part, the term flipped classroom, its basic pillars, as well as the perception of this method by students are explained. Qualitative research was conducted through interviews with four students of the selected course, interviews were conducted with each respondent at the beginning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/co1u1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karolína Malíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Digital Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Enseñanza de ELE mediante educación en línea: una propuesta de incorporación del enfoque pedagógico de flipped classroom a las clases (el caso de la diferencia entre el uso de los verbos ser y estar)
Věra Vetešníková -
Jsou studenti ekonomie více racionální než studenti jiných oborů?
Filip Konečný -
Jsou studenti NF více racionálně sobečtí než ostatní studenti VŠE?
Hoang Bui Dang Manh -
Mají slabší studenti šanci na úspěch?
Nikola Bárová -
Vysokoškolští studenti s ADHD: wellbeing, copingové strategie a studijní úspěšnost
Hana Vycudilíková -
Netradiční studenti v druhém magisterském studiu
Tereza Sklenářová -
Seminář studenti studentům: Umělecké zastupování
Lukáš Kus -
Studenti lektorství a jejich sebepojetí
Tomáš Ďuriš