Hana Gebauerová
Master's thesis
Postavení značky na trhu nákladních vozidel
Brand Position in the Truck Market
Abstract:
Hlavní náplní diplomové práce je analýza postavení značky na trhu nákladních vozidel v České republice. Vybranou oblastí pro výzkum se stala společnost Tatra Trucks, a. s., která letos v roce 2019 slaví stoleté výročí od vzniku názvu značky TATRA. Je to jeden z důvodů, proč prozkoumat právě tuto významnou a ryze českou značku s dlouholetou tradicí ve výrobě nákladních vozidel. V této práci je značka …moreAbstract:
The main content of the submitted diploma thesis is the analysis of the brand position on the truck market in the Czech Republic. The selected area for research has become Tatra Trucks, which this year celebrates the 100th anniversary of the name of the TATRA brand. It is one of the reasons to explore this important and purely Czech brand with a long tradition in truck production. The main goal of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/138621
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2019
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Dušan Bariš
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová -
Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení.
Jessica Vojta -
Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu
Nikola Lubinová -
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
Eva Kadlecová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Michal Novák -
Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
Kristýna Poláková -
Smysluplný webdesign: Návrh webové prezentace značky postavený na principech designu služeb a uživatelském výzkumu
Zuzana Jančová