On-line marketing ve vybraném podnikatelském subjektu – Libor Pilař
Libor Pilař
Bakalářská práce
On-line marketing ve vybraném podnikatelském subjektu
On-line marketing in a selected business entity
Anotace:
Práce se zabývá internetovými marketingovými nástroji využívanými ve vybraném internetovém obchodě. V teoretické části jsou podrobně rozebrány všeobecně nejvyužívanější nástroje on-line marketingu a je zde vysvětleno jejich užití. Praktická část se zabývá analýzou marketingových nástrojů využívaných v internetovém obchodě www.modelRC.sk. Dále obsahuje návrh na vylepšení jednotlivých internetových marketingových …víceAbstract:
Thesis deals with internet marketing tools which are being used at chosen electronic commerce. In theoretical part commonly used tools of online marketing have been taken down and their use has been described. Practical part deals with analysis of marketing tools that are being used at the www.modelRC.sk e-commerce. Last part of the thesis consists of suggestions for an improvement of the particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pilař, Libor. On-line marketing ve vybraném podnikatelském subjektu. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco
Petra Synková -
Green marketing
Martin Trojan -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník