Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy – Mgr. Simona Luteránová, MPA
Mgr. Simona Luteránová, MPA
Master's thesis
Rozhodovací proces studentů při výběru vysoké školy
The Decision-making Process when choosing a College
Abstract:
Author of this thesis focuses on the marketing research of the decision-making process when choosing a college. The aim of the research is to identify the factors that are important for high school students making their choice, as well as identification of their information sources about schools. All fundamental points for the right implementation of marketing research with emphasis on educational …viacAbstract:
Autorka sa v diplomovej práci venuje realizácii marketingového výskumu rozhodovacieho procesu pri výbere SŠ. Cieľom výskumu je identifikácia faktorov, ktoré sú pre študentov SŠ pri výbere dôležité a tiež identifikácia informačných zdrojov, ktoré študenti využívajú. V teoretickej časti sú uvedené základné východiská potrebné pre správnu realizáciu marketingového výskumu s dôrazom na marketing vysokých …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zapji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Laura Fónadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Rozhodovací proces a preference středoškoláků při výběru dalšího vzdělávání
Jiří Wagner