Ing. Anastasiya Zubok

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky

Integrated marketing communications VŠFS as a tool to strengthen customer relationships
Abstract:
Diplomová práce charakterizuje pojem integrovaná marketingové komunikace a její aplikaci v praxi. Teoretická část popisuje historii rozvoje marketingové komunikace a pojmu integrovaná marketingové komunikace, představuje hlavní teoretické základy tohoto pojmu, hlavní prostředky komunikace, popisuje vlastnosti marketingové komunikace, marketingového mixu ve vysokoškolském prostředí. Praktická část je …more
Abstract:
The thesis covers the concept of integrated marketing communication and its practical application. Theoretical part describes the history of marketing communication and the concept of integrated marketing communication, introduces the major theoretical foundation of the concept, the main means of communication, characteristics of marketing communication in services. The practical part is based on a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní