Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky – Ing. Anastasiya Zubok
Ing. Anastasiya Zubok
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky
Integrated marketing communications VŠFS as a tool to strengthen customer relationships
Abstract:
Diplomová práce charakterizuje pojem integrovaná marketingové komunikace a její aplikaci v praxi. Teoretická část popisuje historii rozvoje marketingové komunikace a pojmu integrovaná marketingové komunikace, představuje hlavní teoretické základy tohoto pojmu, hlavní prostředky komunikace, popisuje vlastnosti marketingové komunikace, marketingového mixu ve vysokoškolském prostředí. Praktická část je …moreAbstract:
The thesis covers the concept of integrated marketing communication and its practical application. Theoretical part describes the history of marketing communication and the concept of integrated marketing communication, introduces the major theoretical foundation of the concept, the main means of communication, characteristics of marketing communication in services. The practical part is based on a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fnv41/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZUBOK, Anastasiya. \textit{Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/mi7w0s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček