Mária Marchynová

Bakalářská práce

Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej

Application of a Direct Selling by Avon Cosmetics Company with Focus on Online Selling
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na analýzu online marketingu a prodeje společnosti Avon Cosmetics, jakožto společnosti využívající typ osobního a přímého prodeje. První kapitola je zaměřená na představení společnosti Avon Cosmetics. Druhá kapitola je věnovaná osobnímu a přímému prodeji. Ve třetí kapitole je analyzován přímý marketing, jak z teoretického, tak z praktického hlediska na příkladu …více
Abstract:
The principal aim of this thesis is to analyze online marketing and selling of Avon Cosmetics company, focusing on it's personal and direct selling. The first chapter introduces the company and the second deals with personal and direct selling. Theoretical part, which forms the third chapter of the thesis, characterizes direct marketing and its practical application within the company. The fourth chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Marta Lišková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45388

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod