Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej – Mária Marchynová
Mária Marchynová
Bachelor's thesis
Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej
Application of a Direct Selling by Avon Cosmetics Company with Focus on Online Selling
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na analýzu online marketingu a prodeje společnosti Avon Cosmetics, jakožto společnosti využívající typ osobního a přímého prodeje. První kapitola je zaměřená na představení společnosti Avon Cosmetics. Druhá kapitola je věnovaná osobnímu a přímému prodeji. Ve třetí kapitole je analyzován přímý marketing, jak z teoretického, tak z praktického hlediska na příkladu …moreAbstract:
The principal aim of this thesis is to analyze online marketing and selling of Avon Cosmetics company, focusing on it's personal and direct selling. The first chapter introduces the company and the second deals with personal and direct selling. Theoretical part, which forms the third chapter of the thesis, characterizes direct marketing and its practical application within the company. The fourth chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45388
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Marta Lišková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout