Návrh komunikační strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. – Ondřej Chyla
Ondřej Chyla
Master's thesis
Návrh komunikační strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Proposal of communication strategy for Camp Counselors and Work Experience USA company.
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout komunikační strategii společnosti Camp Counselors and Work Experience USA, a to konkrétně pro její českou pobočku. V teoretické části práce je kladen důraz na oblast marketingové komunikace, která je stěžejní pro praktickou část práce. Na základě detailní analýzy marketingového prostředí firmy byla navržena komunikační strategie společnosti.Abstract:
The aim of this diploma thesis was to design a marketing communication strategy for Camp Counselors and Work Experience company. Theoretical part is focused mainly on marketing communicaton. Practical part deals with the designed marketing communication strategy which is based on detailed situation analysis and conducted marketing research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69428
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Jan Tročil
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva