Návrh marketingového plánu pro malý/střední pivovar – Jan Zalužanský
Jan Zalužanský
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu pro malý/střední pivovar
Marketing plan for Kbelský pivovar
Anotácia:
Záměrem této práce je vytvoření marketingové plánu pro podnik Kbelský pivovar. Cílem teoretické části je vysvětlit jednotlivé nástroje marketingu, popsat jejich aplikaci a využití v marketingovém plánu. Cílem praktické části je vytvoření návrhu vhodné marketingové strategie pro dosažení požadovaných výsledků pomocí vybraných analýz. Tyto analýzy mimo jiné pomohou posoudit současné postavení firmy na …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create a marketing plan for the company Kbelský pivovar. The aim of the theoretical part is to explain the various marketing tools, describe their application and use in the marketing plan. The aim of the practical part is to create a proposal for a suitable marketing strategy to achieve the desired results using selected analyses. Besides other things, these analyses will …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Valery Senichev, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Marketingová strategie podniku
Martin Sova -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová