Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací – Bc. Jiří KRB
Bc. Jiří KRB
Master's thesis
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Pay per click advert and its effectivity in Czech organizations
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá návrhem a realizací PPC kampaní pro e-shop Houdek.cz. V práci jsou nejprve popsány jednotlivé nástroje internetového marketingu, které jsou spjaty s PPC systémy. Poté jsou představeny dva přední PPC systémy v České republice, Google AdWords a Sklik. Je popsána jejich struktura, nastavení a princip fungování. Dále jsou představeny typy PPC kampaní a formáty PPC inzerátů …moreAbstract:
Presented dissertation is dealing with proposal and realization PPC campaign for e-shop houdek.cz In dissertation are described at first individual tools of internet's marketing which are connected to PPC systems. Then there are introduced two leading PPC systems in the Czech Republic: Google AdWords and Sklik. It is described their structure, settings and principle of operation. There are also introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRB, Jiří. Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman