Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací – Bc. Jiří KRB
Bc. Jiří KRB
Diplomová práce
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Pay per click advert and its effectivity in Czech organizations
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá návrhem a realizací PPC kampaní pro e-shop Houdek.cz. V práci jsou nejprve popsány jednotlivé nástroje internetového marketingu, které jsou spjaty s PPC systémy. Poté jsou představeny dva přední PPC systémy v České republice, Google AdWords a Sklik. Je popsána jejich struktura, nastavení a princip fungování. Dále jsou představeny typy PPC kampaní a formáty PPC inzerátů …víceAbstract:
Presented dissertation is dealing with proposal and realization PPC campaign for e-shop houdek.cz In dissertation are described at first individual tools of internet's marketing which are connected to PPC systems. Then there are introduced two leading PPC systems in the Czech Republic: Google AdWords and Sklik. It is described their structure, settings and principle of operation. There are also introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRB, Jiří. Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman