Charakteristika a marketingová strategie MAS Společná Cidlina – Ing. Pavel Vejvoda
Ing. Pavel Vejvoda
Diplomová práce
Charakteristika a marketingová strategie MAS Společná Cidlina
Characteristics and marketing strategies of MAS Společná Cidlina
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na charakteristiku a marketingovou strategii místní akční skupiny Společná Cidlina a obcí spadajících do tohoto regionu. Společná Cidlina je místní akční skupina nacházející se ve východních Čechách v okrese Hradec Králové. Cílem práce je pomocí průzkumu prostřednictvím dotazníku a analýz marketingového výzkumu najít vhodnou marketingovou strategii, a poté navrhnout …víceAbstract:
This thesis focuses on the characterization and marketing strategy of the local action group Společná Cidlina and the municipalities within the region. Společná Cidlina is a local action group located in the eastern part of the Czech Republic in the Hradec Králové district. The aim of the thesis is to conduct a survey through a questionnaire and analyze marketing research to find a suitable marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Dutch cultural standards from Czech perspective in academic environment
Martin Straka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
6. 6. 2023
Kohout, J.
6. 6. 2023