Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Bc. Lukáš Košťál
Bc. Lukáš Košťál
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu vybrané společnosti INREKO plus, s. r. o. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce je věnována teoretickým východiskům. Druhá část je zaměřena na analýzu současného marketingového prostředí, analýzu současného stavu marketingového mixu, SWOT analýzu. Na základě všech vyvozeného průzkumu firmy je předložen návrh a doporučení …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing mix of the selected company INREKO plus, s. r. o. The thesis is divided into two parts. The first part of the work is devoted to theoretical background. The second part is focused on the analysis of the current marketing environment, analysis of the current state of the marketing mix, SWOT analysis. Based on all the survey of the company, a proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2022
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ppwbi/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2022
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. David Král, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola Sting, o.p.s.STING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta