Dita Malá

Bachelor's thesis

Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio

Analysis of Public Relations implements in DTP Studio
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v rámci public relations. Je rozdělena na dvě části. V první části vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje všechny složky komunikačního mixu s důrazem na public relations a jeho nástroje. V druhé části analyzuje a hodnotí využívání těchto složek ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová.
Abstract:
This Bachelor?s thesis is focused on communication and its role in public relations context. It is divided into two parts. The first part defines the basic concepts of marketing and describes all elements of the communication mix with an emphasis in public relations and its tools. The second part analyzes and valuates the use of these elements in the DTP Studio, Ing. Simona Formanová company.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Malá, Dita. Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises