Přístup malých a středních podniků k faktorům úspěchu – Bc. Naďa Hálová
Bc. Naďa Hálová
Master's thesis
Přístup malých a středních podniků k faktorům úspěchu
Small and medium-sized entreprises’ access to success factors
Abstract:
Diplomová práce se zabývá přístupem malých a středních podniků působících v oblasti výroby nábytku k vnitřním faktorům úspěchu. Z provedené analýzy domácí i zahraniční literatury a vědeckých prací bylo vysloveno třináct hypotéz, které byly dále testovány. Pro naplnění hlavního cíle práce, tedy identifikování jednotlivých rozdílů v postoji MSP působících v tuzemsku a MSP působících také v zahraničí …moreAbstract:
The diploma thesis deals with access of small and medium enterprises operating in the field of furniture production to internal factors of success. From the analysis of domestic and foreign literature and scientific works, thirteen hypotheses were pronounced, which were further tested. In order to fulfill the main objective of the work, ie to identify the differences in the attitude of SMEs operating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Creating a Digital Transformation Maturity Assessment Model for Service Provider Organizations
Roman Teichert -
Evaluation of information system success in particular organization
Asare Boateng -
The evaluation of factors with a significant influence on individual tree protection success - Tree Injection
Rawiporn Changsanoh -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík