Bc. Klára Dvořáková

Master's thesis

CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve firmě XY

CRM - Customer relationship management in the company XY
Abstract:
V dnešní době velice ostré konkurence již nestačí čelit konkurenci pouze nízkými cenami či objemem skladových zásob. Společnosti musí více přemýšlet nad chováním zákazníků a následně zvolit vhodný způsob komunikace s nimi. Řízení vztahů se zákazníky je oblastí, která patří k nejdůležitějším momentům strategického řízení firmy. V obdobích, kdy se firmě daří, bývá poměrně opomíjenou oblastí, v období …more
Abstract:
In today’s era of fierce competition it is not enough for a company to face its competitors with lower prices or the volume of stocks. Companies have to be much more aware of customer behavior according to which they have to consequently choose a suitable means of communication with their customers. Customer relationship management is undoubtedly one of the most important strategic areas in a company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní