CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve firmě XY – Bc. Klára Dvořáková
Bc. Klára Dvořáková
Master's thesis
CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve firmě XY
CRM - Customer relationship management in the company XY
Anotácia:
V dnešní době velice ostré konkurence již nestačí čelit konkurenci pouze nízkými cenami či objemem skladových zásob. Společnosti musí více přemýšlet nad chováním zákazníků a následně zvolit vhodný způsob komunikace s nimi. Řízení vztahů se zákazníky je oblastí, která patří k nejdůležitějším momentům strategického řízení firmy. V obdobích, kdy se firmě daří, bývá poměrně opomíjenou oblastí, v období …viacAbstract:
In today’s era of fierce competition it is not enough for a company to face its competitors with lower prices or the volume of stocks. Companies have to be much more aware of customer behavior according to which they have to consequently choose a suitable means of communication with their customers. Customer relationship management is undoubtedly one of the most important strategic areas in a company …viacKľúčové slová
CRM Marketing Strategie Reklama Konkurence Informační technologie Data Lidé Segmentace Komunikace Servis Loajalita Zákazník Software.Customer Relationship Management Strategy Advertising Competition Information Technology People Segmentation Communication Service Loyalty Customer Software.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vnw8q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Moderní informační technologie a jejich využití v sektoru bankovnictví
Oldřich Brožek -
Informační technologie zajišťující propagaci značky
Markéta Aghová -
Projekt nasazení informační technologie z pohledu dodavatele
Lucia Zacharová -
Projekt nasazení informační technologie z pohledu dodavatele
Michaela Danieliková -
Informační technologie ve vysokoškolském vzdělávání neslyšících a nedoslýchavých
Michaela Muzikářová -
Projekt nasazení informační technologie z pohledu dodavatele
Zuzana Kubínová -
Analýza konkurence softwaru pro uveřejňování veřejných zakázek
David Křesálek -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová