Tereza KREJSOVÁ

Bachelor's thesis

Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o.

Sponzoring as Part of Integrated Marketing Communication in the OEZ s.r.o
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sponzorstvím jako součásti integrované marketingové komunikace firmy OEZ, s. r. o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a marketingového mixu. Dále je vysvětlen pojem sponzoring, jeho výhody, druhy a také možné pozice sponzorů. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti OEZ, s. r. o., shrnutí jejich sponzorských …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with sponsoring as a part of the integrated marketing communication in OEZ, s. r. o. The theoretical part summarizes knowledge of the integrated marketing communications and marketing mix. Sponsoring as a term, its advantages, types and possible positions of sponsors are also explained. The practical part contains characteristics of OEZ, s. r. o, summary of their sponsorship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier: 22291

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KREJSOVÁ, Tereza. Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe