Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o. – Tereza KREJSOVÁ
Tereza KREJSOVÁ
Bachelor's thesis
Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o.
Sponzoring as Part of Integrated Marketing Communication in the OEZ s.r.o
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá sponzorstvím jako součásti integrované marketingové komunikace firmy OEZ, s. r. o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se integrované marketingové komunikace a marketingového mixu. Dále je vysvětlen pojem sponzoring, jeho výhody, druhy a také možné pozice sponzorů. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti OEZ, s. r. o., shrnutí jejich sponzorských …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with sponsoring as a part of the integrated marketing communication in OEZ, s. r. o. The theoretical part summarizes knowledge of the integrated marketing communications and marketing mix. Sponsoring as a term, its advantages, types and possible positions of sponsors are also explained. The practical part contains characteristics of OEZ, s. r. o, summary of their sponsorship …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
22291
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJSOVÁ, Tereza. \textit{Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/mra68j/.
Jak správně citovat práci
KREJSOVÁ, Tereza. Sponzorství jako součást integrované marketingové komunikace firmy OEZ s. r. o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček