Bc. Hana SKYBOVÁ

Diplomová práce

Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa

Project of methodological manual for a marketing communication strategy of footwear companies with the use of knowledge of innovative methods specific to Baťa company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového komunikační strategie. Cílem práce je zmapovat a prezentovat průkopnické a inovační marke-tingové komunikační metody firmy Baťa, uplatňované po celém světě ve 30. le-tech minulého století. V návaznosti na tyto poznatky bude vytvořen metodický manuál komunikační strategie pro obuvnické firmy současnosti. Její využitelnost v současné praxi pak …více
Abstract:
This diploma work deals with the questions of marketing communication strate-gies. The aim is to map and present pioneer and inovative marketing communica-tion methods of the Bata company applied in the 1930?s around the world. These information will be used for creating of methodical manual of a communication strategy for today?s shoe companies. The work is divided into the two parts ? theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21942

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Romana Lešingrová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKYBOVÁ, Hana. Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe