Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Vycházky Telčí a okolím – Mgr. Ivana Vaníčková
Mgr. Ivana Vaníčková
Master's thesis
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Vycházky Telčí a okolím
The Regional Features in Education about our Native Country. The Walking Tours through Town Telč and Surroundings
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vyučovacím předmětem vlastivěda, teorií pojetí, vývoje a nových přístupů k předmětu a využití regionálních prvků. Pečlivěji se zaměřuje na vlastivědnou vycházku a nabízí několik námětů a pracovních materiálů pro praktickou výuku s využitím různých metod a forem práce.Abstract:
The Diploma Thesis The Regional Features in Education about our Native Country the Walking Tours through The Town Telč and Surroundings. is about school subject education about our native country, theory of its approach, process of development and new ideas, using of regional features. The diploma thesis deeply targets the walking tours and offers some ideas and materials for practice with using different …viacKľúčové slová
Vlastivěda 1. stupeň základní školy historie Rámcový vzdělávací program vlastivědné vycházky regionální prvky pedagogika metody a formy projekt projektová výuka město Telč. Education about our Native Country Primary education history Framing Educational and Trainning Programme walking tours Regional feartures Pedagogic Methods and forms Project Project – based teaching and learning The town Telc.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xc5wq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedúci: Mgr. Jiří Mihola, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Teaching and learning English prepositional constructions through activities and games
Zuzana Epelde -
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Analysis of Online Teaching and Learning
Kateřina Gallusová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová