Analýza chování vybraných segmentů zákazníků – Ing. Klára Dvořáková
Ing. Klára Dvořáková
Bakalářská práce
Analýza chování vybraných segmentů zákazníků
Customer behaviour Analysys in Selected Segments
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou chování vybraných segmentů zákazníků ve firmě Dräger Safety s.r.o. V teoretické části práce jsou popsány základní termíny a principy marketingového výzkumu, segmentace trhu a podrobný rozbor metody STP. V praktické části bakalářské práce je popsána činnost firmy Dräger Safety, segmentace zákazníků a detailní analýza jejich chování. Na základě zjištěných informací jsou …víceAbstract:
This Thesis is dealing with the Customer Behavior Analysis in Selected Segments in the company Dräger Safety s.r.o. The theoretical part of this Thesis is describing the basic terms and principles of the marketing analysis, market segmentation and detailed analysis of STP marketing strategy. In the practical part I describe the activities of the company Dräger Safety, customer segmentation and a detailed …víceKlíčová slova
Analýza konkurence Chování zákazníka Komunikace Marketing Marketingová strategie Marketingové prostředí Marketingový výzkum Positioning Proces prodeje Segment Segmentace Spokojenost zákazníka SWOT analýza Targeting Competition Analysis Customer Behavior Communication Marketing Strategy Marketing Environment Marketing Research Selling Process Segmentation Customer Satisfaction SWOT Analyze Targeting
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jyp1o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková