Daniela JOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Kritické myšlení ve vzdělávání
Critical thinking in education
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část práce se zabývá obecným pojetím kritického myšlení a jeho definicemi od různých autorů. Zároveň jsou zde obsaženy základní informace, které se týkají problematiky kritického myšlení, jako jsou modely a metody a jejich uplatnění jak v běžném životě, tak i ve vzdělávání. Také je zde objasněna problematika kognitivních zkreslení a teorie duálních …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two main parts. The first part of the thesis deals with the general concept of critical thinking and its definitions by various authors. At the same time, it contains basic information related to the issue of critical thinking, such as models and methods and their application in everyday life as well as in education. In addition, the issue of cognitive biases and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Rybaříková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOŠKOVÁ, Daniela. Kritické myšlení ve vzdělávání. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Základy společenských věd / Základy společenských věd - Biologie (se zaměřením na vzdělávání)
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ