Daniela JOŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Kritické myšlení ve vzdělávání
Critical thinking in education
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část práce se zabývá obecným pojetím kritického myšlení a jeho definicemi od různých autorů. Zároveň jsou zde obsaženy základní informace, které se týkají problematiky kritického myšlení, jako jsou modely a metody a jejich uplatnění jak v běžném životě, tak i ve vzdělávání. Také je zde objasněna problematika kognitivních zkreslení a teorie duálních …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into two main parts. The first part of the thesis deals with the general concept of critical thinking and its definitions by various authors. At the same time, it contains basic information related to the issue of critical thinking, such as models and methods and their application in everyday life as well as in education. In addition, the issue of cognitive biases and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zuzana Rybaříková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JOŠKOVÁ, Daniela. Kritické myšlení ve vzdělávání. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Basic Social Sciences / Zsv-Bi Vz
Theses on a related topic
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Vztah žáků prvních ročníků středních škol v Přerově ke kritickému myšlení a hodnocení informačních zdrojů
Petr KONEČNÝ