Bc. Lenka Hrnčířová

Bachelor's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion in the form of marketing communication tools
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh podpory prodeje konkrétní výrobní a prodejní firmy. Struktura práce je členěna na 3 části. V úvodní části je popsán výběr tohoto tématu z pohledu osobní zkušenosti s prodejními akcemi v konkrétní kamenné pobočce se sortimentem elektroinstalační materiál a také běžné elektro a stanoven cíl celé práce, která má ambice tato očekávání splnit. V teoretické části práce …more
Abstract:
The main objective of the thesis is to support the sale of a particular production and sales company. Thesis is divided into 3 parts. The introductory part describes of view of personal experience with sales events in a particular stone branch with electrical installation material and set the goal of the whole work, which has the ambition to fulfill these expectations. In the theoretical part were …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní